
株式会社ケリングジャパン
Kering Japan Limited

ケリングにおけるインクルージョンとダイバーシティ
ケリングは、インクルージョンとダイバーシティが創造性と革新の源であり、経済的なパフォーマンスにも寄与すると信じています。すべての声が聞かれ、すべての貢献が評価され、尊重され、平等に扱われる環境で革新が促進されます。
ケリングのインクルージョンとダイバーシティ(I&D)ポリシーおよびイニシアティブは、組織のすべてのレベルでインクルージョンの文化を育成し、オープンマインドで多様性に富んだ刺激的な職場環境を促進することを目的としています。ケリングは、従業員のプロフィール(文化、出身、性的指向、性自認、年齢、障害)における多様性に細心の注意を払い、それを集合知の豊かな源と認識しています。
ケリングのインクルージョンとダイバーシティに対する取り組みは世界的に認識されており、2024年にはFTSE Russell Diversity and Inclusion indexで世界第10位、フランス第2位にランクインしました。
ケリングについて
ケリングは、ファミリーが率いるグローバル・ラグジュアリー・グループです。クチュール&レディ・トゥ・ウエア、レザーグッズ、ジュエリー、アイウエア、ビューティの分野において、情熱と専門性をもつ人々が集い、創造的なラグジュアリーブランドを育む拠り所となっています。傘下には、グッチ、サンローラン、ボッテガ・ヴェネタ、バレンシアガ、マックイーン、ブリオーニ、ブシュロン、ポメラート、ドド、キーリン、ジノリ1735に加え、ケリング アイウエア、ケリング ボーテがあります。ケリングは、その戦略の中核にクリエイティビティ(創造性)を掲げることにより、各ブランドが自らのクリエイティブな表現において新たな地平を切り拓き、未来のラグジュアリーをサステナブルかつ責任ある形で創造することを可能にしています。私たちはこの信念をシグネチャーに込めています── “Creativity is our Legacy”(受け継がれていく創造性)
詳細については、www.kering.comをご覧ください。
Inclusion and Diversity at Kering
Kering believes that inclusion and diversity are sources of creativity and innovation, and thus contribute to economic performance. Innovation prospers in an environment where all voices are heard and everyone’s contributions are appreciated, respected, and treated equally.
The Kering Inclusion and Diversity (I&D) policy and initiatives aim to foster a culture of inclusion at all levels of the organization while promoting an open-minded, diverse, and stimulating work environment. Kering pays close attention to diversity in employee profiles (culture, origin, sexual orientation, gender identity, age, and disability), recognizing it as a valuable source of collective intelligence.
Kering’s commitment to inclusion and diversity is recognized globally. In 2024, the Group ranked 10th worldwide and 2nd in France in the FTSE Russell Diversity and Inclusion index.
Kering
A global luxury group, Kering manages the development of a series of renowned Houses in Fashion, Leather Goods and Jewelry: Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga, McQueen, Brioni, Boucheron, Pomellato, DoDo, Qeelin and Ginori 1735, as well as Kering Eyewear and Kering Beauté. By placing creativity at the heart of its strategy, Kering enables its Houses to set new limits in terms of their creative expression while crafting tomorrow’s Luxury in a sustainable and responsible way. We capture these beliefs in our signature: “Creativity is our Legacy”.
For more information, please visit www.kering.com
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